تکنیک

30 مهر, 1399, 0نظر

تکنیک آسمان خراش چگونگی ایجاد بک لینک با کیفیت برای محتوا

تکنیک آسمان خراش

یکی از روش های مهم در سئو وب سایت استفاده از تکنیک آسمان خراش در تولید محتوا است که میتوانید بک لینک با کیفیت برای محتوای خود ایجاد کنید.

اگر سئو کاری که هیچ وقت قصد استفاده از تکنیک آسمان خراش را نداشته باشد ، سرمایه گذاری و تلاش برای تولید محتوایی که انجام میدهد بی فایده است شاید بپرسید چرا؟

رنج بردن از کمترین میزان بازدید در  جستجو گوگل بسیار دشوار است ، اما اگر افراد قصد ندارند محتوای شما را به صورت ارگانیک پیدا کنند ، پس مجبورید که آن را از طریق کانال های جایگزین منتشر کنید تا بیشتر مشاهده شود. بیایید مثلاً از شبکه های اجتماعی استفاده کنیم.  به اشتراک گذاشتن محتوای شما باید بخشی از استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی شما باشد ، اما تبلیغ بیش از حد یک پست خاص خطر آزار مخاطبان شما را دارد.

همه ما اتفاق افتاده را دیده ایم. یکی از برند ها یا کانال های مورد علاقه ما برای اینکه محتوای منتشر شده بازدید بیشتری داشته باشد روی آن متمرکز شده و بیش از حد با تبلیغات باعث آزار مخاطب شده که در نتیجه باعث میشود که مخاطب محتوای شما را نگاه نکند. برجسته سازی سایت در موتورهای جستجو ، افزایش بازدید از وب سایت بسیار موثرتر است. اما آیا واقعا بدون بودجه SEO به اندازه آمازون این امکان وجود دارد؟

افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک به کارهای مقدماتی زیادی احتیاج دارد (به خصوص اگر بودجه شما کم باشد) ، اما جوایز آن طولانی مدت هستند. در حقیقت ، نتایج فعالیت SEO خود را 12 ماه بعد ، مدت ها پس از انجام کارهای اولیه ، مشاهده خواهید کرد.

در اینجاست که ما تکنیک آسمان خراش را به ارمغان می آوریم – این روش برای ایجاد بک لینک با کیفیت بالا برای محتوای شما طراحی شده است که باعث ارجاع ارگانیک شما می شود.

تکنیک آسمان خراش چیست؟

تکنیک آسمان خراش توسط برایان دین از Backlinko در سال 2015 توسعه داده شده است. با شکستن در سه مرحله ، روش آسمان خراش شامل موارد زیر است:

  • یافتن  محتوای مناسب لینک
  • خلق  چیزی بهتر
  • به اشتراک گذاشتن  آنچه شما نوشتید

به زبان ساده: تکنیک آسمان خراش روشی برای ایجاد بهترین محتوا برای خلق چیزی حتی بهتر است برایان دین آن را به آسمان خراش ها تشبیه می کند.

همانطور که به این فکر نمکنید که  کدام ساختمان هشتمین ساختمان بلند در جهان است ، فقط به بلندترین ساختمان اهمیت می دهید ، بعید است که بیش از حد به اینکه کدام محتوا در رتبه 8 است فکر کنید و نگران آن باشید.

استفاده از تکنیک آسمان خراش راهی است که شما می توانید یک “ساختمان” بلندتر بسازید – یا بر اساس ایده ای که قبلاً وجود دارد بنا کنید. از بسیاری جهات ، این روش بسیار شبیه به ایجاد محتوای 10 برابر است . تکنیک آسمان خراش برای ایجاد پیوند و برای آن ترافیک جستجوی ارگانیک شیرین بسیار باورنکردنی است.

باور نمی کنید؟ خوب ، هنگامی که برایان دین برای اولین بار تکنیک آسمان خراش را اجرا کرد ، بازدید کلی سایت Backlinko طی 14 روز دو برابر شد . این کاملاً متفاوت است – اما این تنها نتیجه چشمگیر نیست.

این تنها محتوای آسمان خراش بیش از 300000  است که توانسته بازدید کننده زیادی را به سایت برایان دین راهدایت کند 300K بازدید کننده – که توسط یک  پست به وب سایت شما جذب می شوند – چه تاثیری بر تجارت شما خواهد داشت؟ من حدس می زنم یکی ارزش بسیار بالا است.

بیایید در مورد چرایی تأثیرگذاری آسمان خراش صحبت کنیم.

این مقاله را هم پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید: چگونه محتوای هدفمند تولید کنیم؟

 

تکنیک آسمان خراش و بک لینک:

بک لینک پیوندهایی است که از منابع دیگر به وب سایت شما منتهی می شود . به طور طبیعی ، هرچه محتوای شما مفید ، آموزنده و سرگرم کننده باشد ، احتمال تشویق شما برای بک لینک گیری بیشتر است. اما چرا بک لینک برای وب سایت ها اینقدر مهم هستند؟

بیایید یک آزمایش کوچک انجام دهیم. اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند را در گوگل جستجو کنید و دو نتیجه برتر را یادداشت کنید. من قصد دارم از “عنوان تجزیه و تحلیل” به عنوان مثال استفاده کنم:

 

تکنیک آسمان خراش

 

اولین نتیجه نشان داده شده ابزار تجزیه و تحلیل عنوان CoSchedule است – اما چرا؟ تعداد زیادی ابزار تجزیه و تحلیل عنوان در بازار وجود دارد. چرا Google این مورد را برای موقعیت شماره یک انتخاب می کند؟ بیایید کمی عمیق تر کنیم.

با استفاده از Monitor Backlinks ، می توانیم ببینیم که این صفحه دارای چندین لینک برگشت عالی است که به آن اشاره می کنند:

 

این بخشی از دلیل رتبه بندی این صفحه و تسلط بر صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) برای این اصطلاح است.

باور نمی کنید؟ نگاهی به داده های متیو باربی بیندازید. هنگامی که او بیش از یک میلیون SERP را تجزیه و تحلیل کرد ، یک رابطه قوی بین قابلیت جستجوی یک صفحه و تعداد لینک های برگشتی به آن پیدا کرد:

 

تکنیک آسمان خراش

 

به این فکر کنید: اگر ده ها هزار وب سایت مربوط به آشپزی به یک وبلاگ اتومبیل لینک می دهند ، Google فکر نمی کند

که این موضوع مرتبط باشد و در نتیجه سایت را در رتبه پایین تری قرار می دهد. با این حال ، اگر سایر وب سایت های

اتومبیل به وبلاگ اتومبیل پیوند دهند ، Google فکر خواهد کرد ، “سلام ، این سایت واقعا  به این موضوع مرتبط است.

وب سایت باید ارزش خارق العاده ای را برای این مخاطبان فراهم کند. ”

استفاده از تکنیک آسمان خراش به شما امکان می دهد تا از محتوای عالی این بک لینک ها را بسازید. در نتیجه ،

شما رتبه سایت خود را افزایش داده و میزان بازدید ارگانیک و قابلیت جستجو را افزایش خواهید داد. شما همچنان در حال تولید محتوا هستید –

اما همچنین می توانید آن محتوا را برای شما مناسب سازد.

نحوه استفاده از تکنیک آسمان خراش برای ساخت بک لینک با کیفیت بالا

اکنون که فواید تکنیک آسمان خراش را فهمیدید ، زمان عملی شدن آن فرا رسیده است.

مراحل زیر به ایجاد بک لینک با کیفیت بالا کمک می کند که تأثیر مستقیم بر وب سایت و تجارت شما دارد.

  1. موارد محبوب را بررسی کنید

ناگفته نماند که هر محتوایی که ایجاد می کنید نیاز به نوعی تقاضا دارد تا ارزش تلاش را داشته باشد. اگر مخاطبی برای محتوای شما وجود ندارد ، مهم نیست که چقدر خوب است – هیچ کس قصد خواندن آن را ندارد.

بنابراین ، انگشت خود را به سمت نبض آنچه در هدف شما محبوب است نگه دارید. ابزارهایی مانند BuzzSumo  یافتن محتوای مفید را آسان می کند. این محتوا را با بالاترین میزان به اشتراک گذاری اجتماعی شناسایی می کند ، دقیقاً از همان محتوایی است که می خواهید قطعه آسمان خراش خود را بسازید.

 

تاکتیک موثر دیگر برای یافتن محتوای محبوب ، نگاه کردن به آنچه افراد تأثیرگذار در توییتر به اشتراک می گذارند است . هر محتوا دارای شخصیت های برجسته زیادی است و یک جستجوی ساده در خبرهای آنها می تواند الهام بخش محتوای آسمان خراش شما باشد (نگاهی به خبرهای آنها می تواند به شما ایده ای از علایق مشترک مخاطبانشان را نیز بدهد).

 

  1. در مورد رقبای خود تحقیق کنید

پس از شناسایی موضوعی که می خواهید بر اساس آن بنا شوید ، موضوع را در Google جستجو کنید. کدام نتیجه رتبه اول را دارد؟

بیایید بگوییم شما می خواستید در مورد ایجاد تبلیغات موثر در فیس بوک یک پست بنویسید. در اینجا نتایجی وجود دارد که پس از انجام جستجوی Google ظاهر می شوند:

 

نگاهی به دو لینک برتر (به استثنای آگهی) بیاندازید. اینها نتایجی است که Google بیشترین ارتباط را به نظر می رسد – و محتوای محتوایی که باید آنها را شکست دهید.

تکنیک آسمان خراش

 

اگر این نتایج با بلندترین آسمان خراش در جهان قابل مقایسه باشد – به این معنی که آنها بهترین ، با کیفیت ترین و خوب ترین قطعات در دسترس مخاطبان ایده آل شما هستند – شما دقیقاً می دانید که برای ساخت قطعه خود چقدر بلندتر هستید.

همچنین می توانید از ابزاری مانند Ahrefs   برای تحقیق در مورد رقبا استفاده کنید. Ahrefs به شما امکان می دهد کلمات کلیدی دقیقی را که دیگران برای نتایج جستجوی ارگانیک رتبه بندی می کنند و همچنین میزان بازدید آنها را بررسی کنید.

 

تکنیک آسمان خراش محتوا

 

  1. از خود بپرسید: “آیا می توانم چیز بهتری ایجاد کنم؟

هنگامی که رقبای خود را آنالیز کردید – محتوایی که مخالف آن هستید – یک قدم عقب بروید و از خود بپرسید: “آیا می توانم چیز بهتری ایجاد کنم؟” اگر فکر می کنید می توانید وقت آن است که آستین ها را بالا بزنید و دست به کار شوید!

اما چگونه می توان محتوای بهتری ایجاد کرد؟ در اینجا چند ایده وجود دارد:

نوشتن مطالب طولانی

محتوای طولانی دارای اهداف مهم بسیاری است .

اول ، نوشتن مقاله ای طولانی تر از آنچه دیگران می نویسند ، روش روشنی برای برجسته سازی شماست. بازدیدکنندگان تصور می کنند

که شما برای تولید آن محتوا تلاش بیشتری کرده اید (به عنوان مثال تحقیق) و به عنوان مرجع صنعتی شناخته می شوید

– که شما را به عنوان یک رهبر فکر تبدیل می کند.

تبدیل شدن به محتوای همیشه سبز آسان تر از محتوای فرم طولانی است و پستی که بیش از یک ماه مرتبط باشد

باعث ایجاد ترافیک بیشتر ، تبدیل لیدهای بیشتر و ایجاد بک لینک بیشتر می شود. محتوای طولانی نشان می دهد که شما

در تولید آن تلاش قابل توجهی کرده اید. از آنجا که پست شما بسیار طولانی است ، احتمالاً جامع ترین منبع برای موضوعی است

که درباره آن می نویسید. شما در حال ایجاد اقتدار در زمینه خود هستید و به خوانندگان کمک می کنید تا تمام اطلاعاتی را

که در یک مکان مناسب جستجو کرده اند پیدا کنند: وب سایت شما .

 

تکنیک بک لینک

 

بعلاوه ، ثابت شده است که محتوای طولانی و بلند بیشترین سهم را در محتوا دارد:

 

و به دست آوردن بیشترین میزان اشتراک مطالب ، کمک می کند تا تکنیک آسمان خراش شما توسط افراد بیشتری دیده شود. این هدف است ، درست است؟

تعداد انگشت شماری از کلمات کلیدی را هدف قرار دهید

نوشتن محتوایی که برای یک کلمه کلیدی رتبه بالایی داشته باشد ، راهی خارق العاده برای کمک به وب سایت شما برای

افزایش رتبه بندی ارگانیک برای این اصطلاح است. اما اگر همان قطعه برای تعدادی از کلمات کلیدی رتبه بندی شود چه می کنید؟

برای شناسایی گروه کوچکی از کلمات کلیدی مورد هدف ، از ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Ubersuggest یا KWFinder  استفاده کنید.

 

از آنجا که گوگل از مترادف معنایی پنهان در الگوریتم خود استفاده می کند (به این معنی که می تواند درک کند که عبارات مشابه به چه معنا هستند) ،

هدف قرار دادن بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط حتی ممکن است محتوای شما را بالاتر از رقبا قرار دهد.

پیشنهاد بیشتر … همه چیز

هیچ استدلال منطقی علیه قدرت ایجاد محتوای مبتنی بر داده وجود ندارد  زیرا ، همانطور که پاول گرابوفسکی بازاریاب محتوا می گوید:

” رویکرد داده محور بر ایجاد پست های با کیفیت بالا متمرکز است که با ارائه مدرک و پشتیبان گیری از هر ادعایی با یافته های علمی ،

داده ها و تحقیقات به روز ، مشکلات مخاطبان یا موضوعات مورد نظر مخاطبان را حل می کند.”

اما از آنجایی که همه از این استراتژی محتوایی خود استفاده می کنند ، تکنیک آسمان خراش باعث می شود گه این کار را بهتر انجام دهید.

اینجاست که تحقیقات رقابتی واقعاً مفید واقع می شود. وقتی رقبای شما داده ها ، مطالعات موردی و آمار را

در سرتاسر محتوای خود قرار میدهند ، شما باید حتی بیشتر از آنچه در محتوای خود ایجاد می کنید ،

ارائه دهید. اگر مطالعات موردی آنها کم است ، مطالب بسیار بهتری را به خوانندگان خود ارائه دهید – و آن را به بهترین محتوای موضوع تبدیل کنید.

وقتی مردم وقت خود را صرف مصرف محتوا می کنند ، بهترین ها را می خواهند. بنابراین برای تقویت و پشتیبانی از اطلاعاتی که ارائه می دهید ،

از حقایق ، تحقیقات ، داده های فعلی ، مطالعات و آمار استفاده کنید. منابع مفیدی را با موضوع موردنظر خود ارائه دهید و معتبرترین منبع را ایجاد کنید.

یک تیتر قوی بنویسید

تیتر اولین فرصت شما برای ایجاد تأثیر خوب بر خواننده است. اگر نتوانید توجه آنها را به خود جلب کنید ،

آنها به همان اندازه از بین رفته اند. تمام تلاش شما برای تهیه مطالب خود بی فایده است اگر کسی تصمیم بگیرد خواندن را در عنوان خود متوقف کند.

در واقع ، 80٪ از مردم فقط عنوان را می خوانند ، فقط 20٪ از افراد باقی مانده از محتوای شما را مصرف می کنند. این تعداد زیادی از افرادی هستند

که از طریق شبکه در حال لغزش هستند ، بنابراین شما باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا 80٪ از این نظر را جلب کنید.

به این فکر کنید که از چه تعداد پست صرف نظر کرده اید زیرا عنوان توجه شما را به خود جلب نکرده است – شاید خیلی مبهم ، خیلی طولانی ،

خیلی کوتاه یا خیلی ساده نوشته نشده است. برای سرگرمی ، 10 عنوان از بدترین عناوین مطبوعات را ببینید  (مانند “یک کسب و کار جدید منحصر به فرد”).

یک عنوان جالب جدایی ناپذیر از روش آسمان خراش است و اگر در ایجاد عناوین جذاب مهارت ندارید ، می توانید از ابزاری مانند

CoSchedule Headline Analyzer  استفاده کنید . اگر نویسنده ماهری هستید ، با

استفاده از 5 ترفند آسان جف گوینز برای کمک به شما در نوشتن عناوین جالب توجه خود را ایجاد کنید :

  1. از اعداد استفاده کنید تا مراحل آماده سازی متن را ارائه دهید
  2. از اهداف احساسی برای توصیف مشکل خواننده خود استفاده کنید
  3. از منطق منحصر به فرد برای نشان دادن آنچه خواننده از مقاله دریافت می کند استفاده کنید
  4. از چه ، چرا ، چگونه یا چه زمانی استفاده کنید
  5. قول جسارت بدهید

عمیق فکر کردن به یک موضوع ، محتوای جامع تری ایجاد می کند و بنابراین ارزش بیشتری برای خوانندگان شما فراهم می کند.

هدف شما باید به ایجاد  منبع نهایی برای موضوع ایجاد کند

لحظه ای خود را جای مخاطبان خود قرار دهید. اگر در جستجوی چیزی هستید – بگویید چگونه می توان یک وب سایت ساخت

برو بالاتر و فراتر از آن

– آیا می خواهید به چندین منبع برای راهنمایی ها مراجعه کنید؟ یا اینکه ترجیح می دهید یک منبع جامد داشته باشید

که از ابتدا تا انتها بدون اینکه هیچ دلیلی برای ترک صفحه داشته باشد ، شما را درگیر کند؟

مردم مشغول جستجو هستند. هیچ کس وقت ندارد که اینترنت را الک کند و اطلاعاتی را از اینجا و آنجا پیدا کند

، با خیال راحت نشانه گذاری ، بارگیری یا کپی / جای گذاری را انجام دهد تا مطمئن شود همه چیز را در اختیار شما قرار داده است.

اگر تمام اطلاعات را در صفحه ارائه دهید ، احتمالاً تحت تأثیر قرار خواهیم گرفت.

این به معنای صرف وقت برای تحقیق کامل ، پرداختن به تمام نقاط ممکن درد است ،

شامل تصاویر یا گرافیک برای تهیه نسخه پشتیبان از متن خود ، افزودن آمار فعلی ، تکمیل مطالعات موردی برای نشان دادن نتایج ،

و تجزیه آن به قالب قابل خواندن نیازی به گفتن نیست که مقاله را خوب بنویسید

(هم از نظر دستور زبان و هم از نظر محتوا) و یک ویرایشگر حرفه ای که میتواند محتوای شما را به بهترین شکا نمایش دهد.

  1. محتوای خود را در اختیار تأثیرگذاران قرار دهید

تأثیرگذارانی که قبلاً ذکر کردم را به خاطر می آورید؟ خوب ، اکنون زمانی است که از آنها می خواهید محتوای شما را به اشتراک بگذارند

– که این امر باعث ایجاد بک لینک می شود!

یک استراتژی مناسب برای تکنیک آسمان خراش ، دستیابی به وبلاگهای محبوب در طاقچه شما با هدف کسب بک لینک است.

برای یافتن لیستی از وبلاگ های محبوب در مکان خود ، “صنعت + وبلاگ” را جستجو کنید:

سپس ، یک ایمیل مودبانه ارسال کنید و درخواست بک لینک دهید. در اینجا نمونه ای از ایمیل را می توانید ارسال کنید:

سلام [نام]!

من پس از جستجوی اطلاعات در مورد [موضوع] به وبلاگ شما برخورد کردم. من عاشق چیزی هستم که شما به اشتراک می گذارید!

با این حال ، متوجه شدم که شما به این مقاله پیوند داده اید: [مسابقه شما]. من در واقع مقاله مشابه شما را ایجاد کردم

، اما شامل داده های اضافی است و به روزتر است.

اگر موضوعی است که مخاطبان شما به آن علاقه دارند ، خیالتان راحت باشد که از آن در صفحه خود استفاده کنید.

به سلامتی!

از آنجا که شما با کسانی که برای آنها ایمیل ارسال می کنید تعامل خاصی دارید ،

محتوای شما به همان اندازه مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد. محتوای شما به تجربه کاربر بازدید کنندگان از

وبلاگهایی که با آنها تماس می گیرید کمک می کند ، بنابراین در کل یک پیروزی است.

  1. بک لینک های خود را اندازه بگیرید

وقتی محتوای شما شروع به کسب بک لینک می کند ، کار شما تمام نشده است.

(به یاد داشته باشید: این هدف کل تکنیک آسمان خراش است.) شما باید از اینکه بک لینک ها از کجا می آیند آگاه باشید

تا بتوانید واقعاً از اجرای تکنیک آسمان خراش استفاده کنید.

برای یافتن پروفایل بک لینک خود از ابزاری مانند Monitor Backlinks  استفاده کنید – سندی که جزئیات هر بک لینک را

به وب سایت کلی شما نشان می دهد. عاقلانه است که هشدارهای فوری را تنظیم کنید (این کار را می توانید از طریق Google Alerts نیز انجام دهید)

برای افرادی که به محتوای شما پیوند دارند اما به شما اطلاع نمی دهند.

همچنین می توانید معیارهای سئوی هر بک لینک را که ایجاد می کنید – از جمله Domain Authority ، Spam Score و Page Authority هر پیوند ،

کنترل کنید.

این به شما امکان می دهد که چه کار می کند و چه چیزی را تجزیه و تحلیل کنید ، بنابراین می توانید به

ساخت بک لینک عالی ادامه دهید که محتوای شما را در SERP بهبود میدهد.

نتیجه تکنیک آسمان خراش

شکی نیست که تکنیک آسمان خراش یک روش موثر برای ایجاد بک لینک با کیفیت بالا برای محتوای شما است.

به یاد داشته باشید ، لینک دهی برای تلاش های شما در زمینه سئو مهم است زیرا اینگونه است که گوگل می داند

وب سایت شما معتبر ، مرتبط و حاوی محتوای با کیفیت است.

  • ابتدا می خواهید  محتوای مناسب لینک پیدا کنید
  • سپس باید چیز بهتری ایجاد کنید
  • و در آخر ،  آنچه را که نوشته اید به اشتراک بگذارید

موارد محبوب را بررسی کنید ، درباره کلمات کلیدی و محتوای رقبا تحقیق کنید و تصمیم بگیرید

که آیا می توانید با طولانی تر ، نرم تر ، جذاب تر و به روزتر کردن محتوا  ، مواردی را که در آنجا وجود دارد بهبود بخشید.

اکنون که با این تکنیک آشنا شدید و از قدرت بک لینک در افزایش قابلیت جستجو در فهمیدید ، از آنجا خارج شوید و شروع به ساخت کنید!

مجموعه تیمورا متشکل از کارشناسان خبره دیجیتال می باشد و به صورت حرفه ای و به روز بر روی مبحث دیجیتال مارکتینگ و تحقیق و توسعه آن پیشرو می باشد.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *