سئو اتوماتیک گوگل

23 مهر, 1399, 0نظر

سرچ اتوماتیک گوگل چیست و چگونه کار میکند؟

سرچ خودکار یا اتوماتیک (Google Autocomplete)گوگل چیست؟

وقتی کلمه کلیدی را در جعبه جستجو تایپ می کنید ، می دانید چگونه لیستی از پیش بینی های کلمه کلیدی را دریافت می کنید؟

این را Google Autocomplete سرچ اتوماتیک گوگل می نامند. هدف آن صرفه جویی در وقت کاربران است. در واقع ، طبق گفته گوگل ، این زمان تایپ را تا 25٪ کاهش می دهد .

شکی نیست که این ویژگی گوگل زندگی ما را آسان تر می کند ، به ویژه هنگام استفاده از جستجوی Google در دستگاه های تلفن همراه خیلی میتواند مفید باشد.

Google Autocomplete غالباً توسط بازاریابان دیجیتال نادیده گرفته می شود ، بنابراین وقت گذاشتن برای درک آن می تواند برتری شما را در رقابت رقم بزند. زیرا شما با استفاده از این قابلیت به راحتی میتوانید لیستی کامل از کلمات کلیدی داشته باشید.

سرچ اتوماتیک Google چیست؟

سرچ کلمات کلیدی اتوماتیک Google ویژگی جستجوی Google است که پیش بینی های عبارت جستجو را ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، اگر نوع “پایتخت چیست” را در نوار جستجو تایپ کنید ، چیزی شبیه به این را خواهید دید:

با ادامه تایپ کردن ، پیش بینی ها متناسب با آن تنظیم می شوند ، تا زمانی که اصطلاح جستجو را می خواهید استفاده کنید.

می توانید به جای تایپ کردن همه گزینه ها ، روی آن گزینه کلیک کنید.

هدف سرچ اتوماتیک گوگل کمک به شما در صرفه جویی در وقت با تکمیل پرسش جستجو که در ذهن داشتید.

کلمات کلیدی سرچ خودکار گوگل از کجا آمده است؟

در اینجا نحوه توضیح دنی سالیوان ، رابط عمومی جستجوی گوگل ، در پست وبلاگ خود در Google Autocomplete توضیح داده شده است :

“چگونه این پیش بینی ها را تعیین می کنیم؟ ما جستجوهای واقعی را که در Google اتفاق می افتد بررسی می کنیم و موارد معمول و پرطرفدار مربوط به شخصیت های وارد شده و همچنین مربوط به موقعیت مکانی و جستجوهای قبلی شما را نشان می دهیم. ”

پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه نمایید: سئو چیست و چرا سئو وب سایت مهم است؟

 

آیا پیش بینی ها در کشورهای مختلف متفاوت است؟

پیش بینی های سرچ اتوماتیک گوگل به کشور شما بستگی دارد.

به عنوان مثال ، اگر در تهران باشید ، و “بهترین پیتزا را” در نوار جستجو تایپ کنید ، چیزی شبیه به این را خواهید دید:

همه این مکان ها (به جز تهران) در شهر ها و استان های دیگر است.

اگر مکان ها را تغییر دهید ، Google “شما را” دنبال می کند ، و گزینه های تکمیل خودکار متناسب با آن تنظیم می شوند.

 

آیا پیش بینی های سرچ اتوماتیک گوگل برای زبان های مختلف متفاوت است؟

این پیش بینی ها بر اساس زبان (های) مورد استفاده شما برای وارد کردن درخواست ها به Google متفاوت است.

به عنوان مثال ، اگر زبان پیش فرض خود را به انگلیسی تنظیم کنید ، پیش بینی های انگلیسی به شما نشان داده می شود.

با این حال ، اگر زبانهای دیگری را اضافه کنید که مثلاً آلمانی و فرانسوی را می فهمید ، به شما در این زبان ها پیش بینی نیز نشان داده می شود.

آیا سابقه جستجوی شما بر پیش بینی های سرچ اتوماتیک گوگل تأثیر دارد؟

وقتی وارد حساب Google خود می شوید ، Google هنگام نمایش پیش بینی ها ، سابقه جستجوی شما را در نظر می گیرد.

وقتی پیش بینی ای را مشاهده می کنید که گزینه “حذف” در کنار آن قرار دارد (از سمت راست به صورت “X” نشان داده می شود) ، بدانید که این پیش بینی بر اساس سابقه جستجوی شما است – به یاد می آورد که شما این را جستجو کرده اید ، اما تشخیص می دهد که ممکن است یکبار جستجو باشد.

دستورالعمل های سرچ اتوماتیک گوگل چیست؟

همه نتایج سرچ پیش بینی شده گوگل شاید برای شما مناسب نباشد.

این نوع سرچ با خط مشی سرچ خودکار Google مغایرت دارد :

  • خشونت و خونریزی
  • اگرچه اصطلاحات پزشکی و علمی مجاز است ، زبانی صریح ، مبتذل یا بدحجابی جنسی دارد
  • هر چیزی که مربوط به سخنان نفرت انگیز یا تأیید اعمال نفرت انگیز باشد
  • اطلاعات یا اصطلاحات حساس در مورد افراد نام برده
  • سرچ های پیش بینی شده خطرناک ، به معنی جستجوی چیزهایی است که می تواند آسیب جدی به مردم یا حیوانات وارد کند.

گوگل اذعان می کند که اگرچه آنها تمام تلاش خود را برای حذف پیش بینی های نامناسب انجام می دهند ، اما همیشه این کار را درست انجام نمی دهند ، بنابراین راهی برای گزارش یک پیش بینی ارائه می دهند .

چگونه می توان از سرچ اتوماتیک گوگل برای سئو استفاده کرد؟

قبل از شروع تجزیه و تحلیل پیش بینی های تکمیل اتوماتیک گوگل برای سئو ، انجام این سه کار ضروری است:

  • از Google خارج شوید یا از حالت ناشناس استفاده کنید تا مطمئن شوید که سابقه جستجو بر پیش بینی های شما تأثیر نمی گذارد.
  • اگر در مکانی متفاوت از مخاطبان خود مستقر هستید ، از VPN استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر در حال حاضر در تایلند هستید ، اما بیشتر در ایالات متحده تمرکز دارید ، از VPN استفاده کنید تا به نظر برسد که در ایالات متحده هستید. شما می خواهید پیش بینی هایی را برای مکانی که مخاطب هدف شما در آن است مشاهده کنید.
  • تنظیمات زبان خود را تنظیم کنید تا مشابه تنظیمات زبانی باشد که افراد در مخاطب هدف شما استفاده می کنند.

این پارامترها به شما کمک می کند پیش بینی های مشابه آنچه برای مخاطبان هدف نشان داده شده است را مشاهده کنید.

تحقیق کلمات کلیدی

سرچ اتوماتیک گوگل می تواند یک  ابزار تحقیقاتی برای کلمات کلیدی مفید باشد .

در اینجا نحوه استفاده حداکثر از آن آورده شده است.

یک کلمه کلیدی وارد کنید ، به پیش بینی ها نگاه کنید

به سادگی کلمه کلیدی مربوط به جایگاه خود را تایپ کنید و به پیش بینی ها نگاه کنید. این تحقیق یک روش عالی برای کشف کلمات کلیدی ارزشمند بلند است . ( Answer The Public  یکی دیگر از ابزارهای رایگان است که این کار را برای شما انجام می دهد.)

سپس ، از یک ابزار SEO مانند Ubersuggest ، Ahrefs یا Moz Pro برای تجزیه و تحلیل آن کلمات کلیدی و شناسایی کلماتی که ارزش انجام آنها را دارند استفاده کنید.

از طریق الفبا بروید

اگر هیچ یک از پیش بینی های خود را دوست نداشته باشید چه می کنید؟

برت Farmiloe ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Markitors ، توصیه می کند که کلمه کلیدی خود را تایپ کنید ، سپس فقط کافی است هر حرف الفبا  را مرور کنید تا ببینید چه پیش بینی هایی انجام می شود.

وی از کلمه کلیدی “تأمین مالی تجهیزات” به عنوان مثال استفاده می کند:

برای بدست آوردن مجموعه جدیدی از پیش بینی ها می توانید حرف “a” را اضافه کنید:

و سپس می توانید حرف “b” را به آن اضافه کنید:

… و اینگونه است که شما کل الفبا را مرور می کنید.

برت می گوید: “این به خصوص در مواقعی که واقعاً گیر کرده اید بسیار خوب است و فقط به برخی از الهامات احتیاج دارید.”

به گوگل اجازه دهید جای خالی را پر کند

Tom Dupuis از Online Media Masters پیشنهاد می کند از عبارت  “_” در عبارتی استفاده کنید تا Google آن را کامل کند.

وی از کلمه کلیدی “شیکاگو _ عکاس” به عنوان مثال استفاده می کند:

تام توضیح می دهد: “به جای اینکه Google فقط قسمت آخر را کامل کند ، بسته به نوع عبارتی که دارد ، می تواند انتخاب بهتری از کلمات کلیدی را به شما نشان دهد.”

با موقعیت Underscore آزمایش کنید

Dupuis همچنین مردم را تشویق می کند تا موقعیت زیر خط را آزمایش کنند تا ببینند پیش بینی های سرچ خودکار جدید Google نشان داده می شود.

به عنوان مثال ، اگر قبلاً “شیکاگو _ عکاس” را امتحان کرده اید ، چرا “_ عکاس شیکاگو” را امتحان نکنید؟

فرم مفرد و جمع را از کلمه کلیدی امتحان کنید

یک توصیه ارزشمند دیگر از طرف Dupuis این است که هر دو شکل واحد و جمع یک کلمه کلیدی را امتحان کنید زیرا این امر منجر به پیش بینی های مختلف تکمیل خودکار Google می شود.

نگاهی دیگر به پیش بینی های کلمه کلیدی “شیکاگو _ عکاس” بیندازید:

و اکنون به پیش بینی های کلمه کلیدی “شیکاگو _ عکاسان” نگاه کنید:

همانطور که می بینید ، پیش بینی ها متفاوت است ، بنابراین هر دو شکل یک کلمه کلیدی را امتحان کنید.

راه های دیگر استفاده از تحقیقات تصحیح سرچ  گوگل

Google Autocorrect  ابزاری ساده است – اما می تواند بسیار قدرتمند باشد. از تحقیقات کلمات کلیدی گرفته تا حفظ اعتبار شما ، این پیشنهادات می توانند تلاش های بازاریابی دیجیتال شما را فوق العاده بهتر کنند.

علاوه بر یافتن کلمات کلیدی معروف ، چندین زمینه دیگر نیز وجود دارد که پیشنهادات Google می توانند در مورد SEO مفید واقع شوند.

یک وب سایت تجارت الکترونیکی کاربر پسند ایجاد کنید

تجارت الکترونیکی یک تجارت بسیار بزرگ است – طبق گفته اوبرلو ، بیش از 2 میلیارد  نفر سالانه خرید آنلاین انجام می دهند. با وجود بسیاری از خریداران آنلاین ، یک رقابت سخت نیز برای جذب خریداران به سایت شما وجود دارد.

استفاده از سرچ اتوماتیک گوگل برای یافتن اصطلاحات کلیدی برای هدف یابی تنها یکی از راه های استفاده از این ویژگی برای ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیک بهتر و ایجاد یک سایت کاربرپسند است.

بیایید بگوییم تجارت الکترونیکی شما کفش ، لباس و لوازم جانبی می فروشد. هدف شما این است که یافتن خواسته های آنها و خرید هر چه آسانتر را انجام دهید.

سرچ اتوماتیک گوگل می تواند توسط:

  • نشان دادن محبوب ترین دسته ها:  به عنوان مثال ، اگر “Google shoes” را در Google جستجو کنید ، موتور جستجو همچنین پیشنهاد می کند: “کفش زنانه نزدیک من” ، “کفش زنانه در فروش” و “کفش زنانه اندازه 12”. این بدان معناست که افراد اغلب به دنبال فروش کفش و اندازه آن می گردند ، بنابراین این دسته بندی هایی هستند که می خواهید در وب سایت خود قرار دهید.
  • کشف برند های معروف:  جستجوی “کفش های تنیس زنانه” به شما می گوید که کدام مارک ها بیشتر کاربران را جستجو می کنند ، از جمله آدیداس و نایک. اینها مارک هایی هستند که مخاطب شما احتمالاً آنها را خریداری می کند.
  • برای صفحه سوالات متداول خود ایده بگیرید: جستجو در “آیا کفش های زنانه است …” لیستی از سوالاتی را که مردم معمولاً می پرسند فراهم می کند ، از جمله “آیا اندازه کفش های زنانه با مردان یکسان است؟” و “آیا کفش های زنانه باریک تر هستند؟ سوالاتی است که مردم می پرسند و ارائه این پاسخ ها می تواند به بازدید بیشتر از سایت تجارت الکترونیک شما کمک کند.

تجربیات کاربر می تواند بر رتبه بندی جستجو تأثیر بگذارد ، بنابراین ایجاد یک سایت کاربر پسند باید از اولویت های اصلی باشد.

از عناوین محتوایی الهام بگیرید

سئو اتوماتیک گوگل ویژگی های جستجو را دارد که افراد به طور منظم انجام می دهند. هدف قرار دادن هر یک از این اصطلاحات یا عبارات باعث ایجاد ترافیک می شود. (حداقل اگر مطالب شما خوب باشد این کار را می کند.

در اینجا چند پیشنهاد برای الهام گرفتن از محتوا وجود دارد:

  • چه کسی ، چه ، کجا ، چگونه ، چرا:  از اصطلاح اصلی خود با کلمات پرسشی قبل یا بعد استفاده کنید (هر کدام منطقی تر باشد). مشاهده آنچه Google پیشنهاد می کند – ممکن است کمی از هدف مورد نیاز برای نوشتن محتوای عالی بعدی خود را پیدا کنید.
  • از افعال عمل استفاده کنید:  این می تواند زوایای خلاقانه ای برای پست وبلاگ بعدی یا کتاب الکترونیکی شما ایجاد کند. جستجو در “بازاریابی محتوا is است” لیستی از ایده های عجیب عنوان را نشان می دهد ، از جمله “بازاریابی محتوا مانند یک قرار اول است”. ایده های دیگر برای افعال عملی عبارتند از: هستند ، خواهد شد ، نشان می دهد ، می شود ، ساخت ، و جایگزین.
  • اصطلاح کلیدی و …” : به دنبال موضوعات مرتبط هستید؟ اصطلاح اصلی اصلی خود را با استفاده از “و” جستجو کنید تا ببینید اصطلاحات مرتبط جستجوگران چه چیزی را جستجو می کنند. به عنوان مثال ، اگر “بازاریابی محتوا و …” را جستجو کنید ، Google رسانه های اجتماعی ، تولید سرب ، داستان سرایی و فروش را پیشنهاد می کند.

بازاریابی محتوا بخش مهمی از سئو گوگل است ، بنابراین یافتن موضوعاتی که کاربران در جستجوی آنها هستند می تواند باعث بهبود رتبه بندی برای صفحات خاص و یک سایت شود.

مجموعه تیمورا متشکل از کارشناسان خبره دیجیتال می باشد و به صورت حرفه ای و به روز بر روی مبحث دیجیتال مارکتینگ و تحقیق و توسعه آن پیشرو می باشد.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *