استوری اینستاگرام

27 آبان, 1399, 0نظر

نحوه استفاده از استوری اینستاگرام برای تبلیغ محصولات

آیا می خواهید محصولات و خدمات خود را با استوری اینستاگرام تبلیغ کنید؟ به دنبال نکات عملی برای ایجاد هیجان از طریق استوی اینستاگرام هستید؟

در این مقاله ، خواهید فهمید که چگونه از ویژگی های Instagram Stories برای ایجاد احساس فوریت و  فروش فوق العاده برای محصولات یا پیشنهادات محدود خود استفاده کنید.

برای اینکه بدانید چگونه از Instagram Stories برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید ، مقاله زیر را بخوانید

شماره 1: برای ایجاد حس اضطرار از ویژگی شمارش معکوس Stories اینستاگرام استفاده کنید

اولین نکته  برای تبلیغ یک محصول یا پیشنهاد در اینستاگرام استفاده از ویژگی شمارش معکوس در Instagram Stories است . برچسب شمارش معکوس می تواند برای موارد زیر موثر باشد:

  • از شمارش معکوس برای یک افتتاحیه ویژه ، خواه تبلیغ یک محصول جدید باشد یا یک پیشنهاد ویژه استفاده کنید.
  • تعداد ساعات باقیمانده در یک فروش ویژه را تعیین کنید و شمارش معکوس  فعال کنید.

وقتی مخاطب شما روی برچسب شمارش معکوس ضربه می زند ، امکان این گزینه را دارد که یادآوری های اینستاگرام را روشن کند تا با پایان شمارش معکوس اعلانی دریافت کند. علاوه بر یادآوری شمارش معکوس به مخاطب ، احساس ضرورت نیز ایجاد می کند که یک تاکتیک قدرتمند برای بازاریابی است.

 

استوری اینستاگرام

شماره 2: از موارد برجسته استوری اینستاگرام خود به صورت استراتژیک استفاده کنید

شما احتمالاً قبلاً از موارد برجسته Instagram Stories استفاده کرده اید اما آیا در زمان تبلیغ خود آنها را تغییر می دهید؟ بخش هایلایت در بخش پروفایل مشاغل اینستاگرام شما جزو موارد اصلی است و در هنگام تبلیغ ، تعداد زیادی بازدید مخاطبان  از هایلایت های  خود را مشاهده خواهید کرد.

 

اینستاگرام

 

استفاده از بخش هایلایت را برای آموزش مشتریان و چشم اندازهای مربوط به تبلیغات خود ، به اشتراک گذاشتن بازخورد مشتری و افزایش فروش در نظر بگیرید. بله ، این موارد باید جز هایلایت های جداگانه باشند. همه آنها را در یک هایلایت قرار ندهید شاید برای مخاطبان راحت باشد فقط با کلیک بر روی یک هایلایت بتواند برای یافتن سریع اطلاعاتی که به دنبال آن هستند را پیدا کنند.

حال بیایید برخی از توصیه های مهم در استوری اینستاگرام را بررسی کنیم. به خاطر داشته باشید که این موارد بسته به صنعت و تجارت شما متفاوت خواهد بود.

خواندن این مقاله را هم پیشنهاد میکنیم: مدیریت پیج اینستاگرام

 

درباره ما

هر مشاغل باید دارای بخش درباره ما باشد. این باید به مردم بگوید شما کی هستید ، چه کاری انجام می دهید ، به چه کسی خدمت می کنید و چگونه خدمت می کنید.

اطلاعات کسب و کار

دومین نکته برجسته ای که توصیه می کنم ، اطلاعات کسب و کار است. اطلاعات کسب و کار یک روش عالی برای جمع آوری داده های شبکه های اجتماعی شما است بنابراین هر کسی که از پروفایل شما بازدید کند ، بلافاصله از نوع کار شما مطلع می شود.

 تعیین محل و مکان در استوری اینستاگرام

تعیین کردن مکان یکی دیگر از موارد مفید است. اگر مکان فیزیکی دارید ، به افراد اطلاع دهید که چگونه شما را پیدا کنند ، کجا پارک کنند و غیره. اگر مشاغل آنلاین دارید ، به مردم بگویید که چگونه می توانند با شما کار کنند و کجا آنلاین شوند. اطلاعات را واضح و ساده بیان کنید تا افراد بتوانند به سرعت آنچه را که می خواهند پیدا کنند.

 

 

 

استوری اینستاگرام

 

 

استفاده از پروموشن استوری اینستاگرام

آخرین و نه مهمترین ، هایلایتی را ایجاد کنید که در مورد تبلیغات شما صحبت کند. باید به وضوح توضیح دهد که تبلیغات چیست ، افراد هنگام خرید چه چیزی می گیرند ، آیا تخفیف وجود دارد ، مدت تبلیغات و … تمام اطلاعاتی است که باید وجود داشته باشد.

شماره 3: میزبان هدایتی برای پرورش اثبات اجتماعی باشید

ایجاد یک استوری اجتماعی با Instagram Stories راهی عالی برای کسب دید بیشتر برای پیشنهاد شما است. شما می توانید این کار را با تعیین هدایایی که در استوری خود به اشتراک می گذارید ، انجام دهید. مردم را تشویق کنید تا در پیج خود استوری شما را نشر دهند و شما را در استوری خود برچسب گذاری کنند. در عوض ، آنها برای برنده شدن جایزه ای مانند کارت هدیه 100 هزار تومانی انتخاب میشوند.

هنگامی که مشتریان شما شروع به ارسال استوری می کنند و در مورد اینکه چرا محصول شما را دوست دارند ، می توانید دوباره آنها را به استوری خود بفرستید تا در هنگام تبلیغ خود هیجان و شوق بیشتری ایجاد کنید.

شماره 4: برای برقراری ارتباط با مخاطبان از تصاویر Stories Instagram استفاده کنید

اگر تعداد محدودی از محصول یا خدمات خود را می فروشید ، یک استوری گرافیکی را در استوری اینستاگرام خود ارسال کنید که محصول محدود شما را برای مخاطبان به نمایش میگذارد تا بتوانند بیایند و زودتر خرید خود را انجام دهند.

اگر 20 کالای از یک محصول خاص را می فروشید ، می توانید استوری را  با 20 مربع ایجاد کنید و به مخاطبان خود اطلاع دهید که هر چند ساعت یک بار ، آن را به روز می کنید تا تعداد فروش خود را نشان دهید. اگر در ساعت اول 15تای آن را فروختید ، 15 مربع را در شبکه خود خط بزنید تا نشان دهید 15 کالا فروخته شده است. این تاکتیک احساس اضطرار ، کمبود و هیجان را ایجاد می کند.

 

 

 

شماره 5: یک پرسش و پاسخ در استوری  اینستاگرام ایجاد کنید.

برای ایجاد علاقه و دید بیشتر برای تبلیغات خود ، به طور مستقیم در استوری اینستاگرام خود سوالاتی را مطرح کنید تا مخاطبان بیشتر با پیج شما درگیر شوند.

برای استفاده از این شگرد ، ابتدا یک پست استوری اینستاگرام ایجاد کنید تا سوالات را بپرسید. با استفاده از برچسب سوالات مخاطبان خود را وادار به پرسیدن سوالی در مورد تبلیغ خود کرده و پست را تا 24 ساعت بگذارید.

سپس به صورت لایو در اینستاگرام بروید و روی نماد سوالات در پایین صفحه کلیک کنیدو تمام سوالات مخاطبان خود را از طریق برچسب سوالات خود جواب خواهید داد.

سوالاتی را که می خواهید به آن پاسخ دهید انتخاب کنید و این سوالات در همه صفحه های بینندگان شما ظاهر می شود. این تاکتیک به شما این فرصت را می دهد که به سوالات افراد پاسخ دهید تا آنها به خرید نزدیکتر شوند.

توجه: اگر بیش از 24 ساعت از ارسال اصلی Instagram Stories خود منتظر بمانید تا مستقیم پخش شود ، سوالات برای پاسخگویی در دسترس شما نیستند.

 

استوری اینستاگرام

 

نتیجه

شما در حال حاضر چیزهای زیادی در مورد Instagram Stories می دانید اما ممکن است با چگونگی استفاده از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی دست و پنجه نرم کنید. برای ایجاد حس هیجان و برای فروش محصولات و پیشنهادات خود با پنج نکته بالا شروع کنید.

علاوه بر این ، در اینجا چند روش برای جلوگیری از برخی اشتباهات رایج است که مشاغل در اینستاگرام مرتکب می شوند:

معتبر و شخصی باشید :

کسب و کارها در Instagram Stories گاهی خیلی رسمی هستند. به مردم بگویید که شما کی هستید و به عنوان یک تجارت چه می کنید. جزئیات شخصی که به اشتراک می گذارید غالباً مواردی است که باعث می شود افراد استوری شما را دنبال کنند بنابراین از به اشتراک گذاشتن آنها دریغ نکنید.

خیلی تبلیغات خود را در استوری اینستاگرام انجام ندهید :

علاوه بر به اشتراک گذاشتن توصیفات و داستان های مربوط به اتفاقات بزرگی که در تجارت شما اتفاق می افتد ، محتوای ارزشمند ، آموزشی ، خنده دار و الهام بخش را به اشتراک بگذارید.  آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که مخاطب خود را آموزش دهید تا هر بار که استوری شما را می بینند ، آن را نگاه کنند

مخاطب خود را همیشه در ذهن داشته باشید :

به نحوه مصرف مخاطب از محتوای خود فکر کنید. آیا آنها با صدا تماشا می کنند؟ اگر چنین است ، عنوان خود را بیان کنید. تعداد زیادی از بینندگان بدون اینکه واقعاً به محتوا نگاه کنند ، سریع داستان ها را مرور می کنند چگونه چیزی را ایجاد می کنید که نظر آنها را جلب کند؟ نوع محتوایی را که به اشتراک می گذارید ، اعم از تصاویر ، فیلم ها و GIF ، با هم ادغام کنید تا احتمال تعامل افراد با آن افزایش یابد.

به آنچه مخاطب شما می خواهد گوش دهید  پیج اینستاگرام خود را آنالیز کنید تا ببینید مخاطبان شما چگونه با پیج شما رفتار میکنند و در چه زمان هایی در پیج شما فعال هستند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ تیمورا  برای شما پیشنهاد ویژه ای دارد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید  ، ما در تیمورا پیج خرید و فروش نمیکنیم بلکه از ابتدای قرار داد یک اکانت برای شما ساخته میشود و برای شما مدیریت آن انجام میشود.

افزایش فالوور از اهداف اصلی ما نیست هدف اصلی تیمورا ، افزایش فروش مشتریان شماست.

تمام وظایف مدیریت پیج بر عهده ما است و شما می توانید با خیال راحت به کسب و کار خود بپردازید و دغدغه مدیریت پیج  خود را نداشته باشید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *