استوری های جذاب اینستاگرام

28 مهر, 1399, 0نظر

نکات مهم برای داشتن استوری های جذاب در اینستاگرام

نکات مهم برای داشتن استوری های جذاب در اینستاگرام

همیشه برای داشتن استوری های جذاب در اینستاگرام نمیشود از روش های تکراری  برای جذب کاربران استفاده کنید. باید از روش های جدید و متنوع استفاده کنید. چهره های اصلی انتظارات شما را برآورده نمی کنند؟  نکات زیر کمک خواهد کرد که استوری های خودتان را بهبود بخشید.

 .1 از فیلم ها استفاده کنید

تجزیه و تحلیل از 2.5 میلیون نمایش مشخصات عمومی استوری ها نشان می دهد: فیلم ها از تصاویر بازدید بیشتری دارند.. بنابراین برای استفاده بیشتر از استوری های خود ، باید به تصاویر متحرک اعتماد کنید .

اطمینان حاصل کنید که کلیپ های شما احساسات را برطرف می کنند و برای گروه هدف شما ارزش افزوده دارند. این می تواند شامل گفتگوی خوب و خنده سالم نیز باشد. به هر حال ، استوری ها در مورد داستان سرایی است.

 

 .2از درک مطلب استوری خود در هر محیطی اطمینان حاصل کنید

اگر کاربر استوری شما را درک نکند ، هیجان انگیزترین فیلم ها هم نمیتواند کاربران شمار ا جذب کند. با افزودن زیرنویس به فیلم هایی که شامل گفتار هستند می توانید از این امر جلوگیری کنید.

این احتمال را افزایش می دهد اگر کاربران شما در محیط پر سر و صدایی قرار گیرند مخاطبان کمتری داستان شما را ترک می کنند یا به داستان بعدی می روند.

.3 دسترسی و تعامل بیشتر با برچسب ها و استیکرها

در نگاه اول ، برچسب های استوری اینستاگرام یک روش خوب است. به درستی از آنها استفاده کنید ، زیرا میتوانند کارآمد و به طرز شگفت انگیزی همه کاره بازاریابی شما باشند.از آنجا که هر یک از آنها پتانسیل متفاوتی دارند ، ارزش استفاده از برچسب های مختلف را دارد:

  • برچسب های نظرسنجی و سوال برای تعامل بیشتر و به دست آوردن اطلاعات ارزشمند در مورد گروه هدف خود
  • برچسب های مسابقه برای ایجاد هیجان
  • هشتگ و برچسب های مکان برای دسترسی بیشتر

اما مراقب باشید: اگر استوری ها مملو از تصاویر رنگی ، نظرسنجی ، سوال و برچسب هشتگ باشد ، به یک لذت بد تبدیل می شوند. علاوه بر این ، بسیاری از برچسب ها توجه پیام اصلی را منحرف می کنند.

 

پیشنهاد میکنیم که این مقاله را مطالعه نمایید: بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام

 

  1. استوری های کوتاه داشه باشید.

بسیاری از مخاطبان شما  می توانند نشان دهند که استوری های  Instagram  شما بسیار طولانی هستندو بیایید صادق باشیم: اولین عکس العمل شما وقتی که روی یک استوری کلیک می کنید و خطوط کوچک بی شماری را در نوار بالای آن مشاهده می کنید ، چیست؟

این بدان معنا نیست که استوری های  طولانی نمی توانند موفق باشند. اما هرچه تعداد استوری های شما کمتر باشد و ساتوری های خود را با هم ادغام کنید کاربران بیشتری را جذب میکنید.بنابراین به طور متوسط ​​7 قسمت در استوری پیشنهاد میشود.

وضوح در استوری ها نیز لازم است ، عناوین کوتاه و واضح ، فراخوان واضح برای کلیک کردن و داستان های دقیق ، استوری های مجازی را جذاب می کند و به کاربران کمک می کند تا در تعامل  باشند.

  1. از هشتگ ها به درستی استفاده کنید

هشتگ ها ابزاری مهم برای افزایش میزان دسترسی شما به اینستاگرام هستند . برای این منظور می توانید از برچسب های هشتگ در Stories استفاده کنید. به عبارت دقیق تر ، این یک برچسب هشتگ در هر استوری است. اگر این برای شما کافی نیست ، می توانید هشتگ های بیشتری را با استفاده از عملکرد متن اضافه کنید.

 

  1. تنوع را فراهم کنید

بهترین ایده ها برای رسانه های اجتماعی قدیمی اند  اگر آنها را خیلی زیاد مطرح کنید علاوه بر این ، مدت توجه در اینترنت کوتاه شناخته شده است.

بنابراین ، استوری خود را متنوع کنید . کار با محتوای تولید شده توسط کاربر ، گزارش های ویدئویی از رویدادها ، مصاحبه با کارشناسان ، ارائه محصولات خنده دار ، …

همچنین می توانید با ایجاد حرکت در داستان خود بینندگان را درگیر خود کنید . سعی کنید از فریم هایی که فقط از یک عکس تشکیل شده اند و هیچ اتفاقی در آنها نمی افتد خودداری کنید. موارد استثنا این قانون را ثابت می کند ، به عنوان مثال اگر به کاربران فرصت دهید تا درباره مسابقه فکر کنند.

  1. استوری های جذاب در اینستاگرام را در Highlights اینستاگرام بیشتر در دسترس قرار دهید

آیا استوری دارید که دوست داشته باشید بیش از 24 ساعت به کاربران خود نشان دهید؟ آن را به عنوان برجسته ذخیره کنید. استوری های جذاب شما  برای همیشه در بالای پیج اینستاگرام شما نمایش داده می شوند.

این برای استوری های مناسب است که اطلاعات اساسی در مورد شرکت یا نام تجاری شما ارائه می دهند یا بخش مهمی از داستان برند شما را نشان می دهند.

Instagram Story Analytics  همچنین به شما می گوید که چه استوری هایی برای شما مناسب هستند

استوری ها یک ابزار بازاریابی عالی هستند ، اما نه برای هر برند یا شرکتی اگر استوری های اینستاگرام شما در طی مدت زمان طولانی موفقیت چندانی نداشته باشد ، حتی اگر همه پیچ ها را هم داشته باشید  ، ممکن است گروه هدف شما به راحتی شما را پیدا نکنند  سپس Instagram Story Analytics به شما نشان می دهد که بهتر است روی سایر زمینه های بازاریابی شبکه های اجتماعی تمرکز کنید.

 

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *