هشتگ مناسب

20 مهر, 1399, 0نظر

هشتگ چیست و چگونه هشتگ مناسب انتخاب کنیم؟

استفاده از هشتگ مناسب برای بازاریابی رسانه های اجتماعی اتفاق جدیدی نیست.

اما ما می خواهیم یک منبع یکپارچه را ارائه دهیم که به شما می گوید آیا باید از هشتگ استفاده کنید یا خیر؟

از چه تعداد هشتگ استفاده کنید؟ از چه جایی می توانید هشتگ های مرتبط را پیدا کنید؟ و چه نوع هشتگ هایی

برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان در فیس بوک، گوگل پلاس، توییتر، اینستاگرم و … مورد استفاده قرار می‌گیرند؟

با ما آژانس دیجیتال مارکتینگ تیمورا همراه باشید:

 

تاریخچه هشتگ

هشتگ از کجا آمده است؟ به نظر می‌رسد که هشتگ در حدود قرن چهاردهم پا به عرصه گذاشته است.

قبل از اینکه ما از آن در تلفن هایمان و یا در توییتر استفاده کنیم، هشتگ از “lb”، علامت اختصاری لاتین برای “پوند” بوجود آمده است.

بنابراین در ایالات متحده آن را علامت پوند برای مدتی نامگذاری کردند.

از # با عنوان هشتگ نام برده نمی‌شد تا زمانی که استفاده از آن در رسانه های اجتماعی محبوب شد.

کاربرد هشتگ

یک راه برای یافتن پست های مربوط به یک موضوع مشترک توییتر از سال ۲۰۰۷ است که افراد برای ایجاد گروه ها در توییتر از هشتگ استفاده می‌کردند.

استفاده از هشتگ  (#) در شبکه های اجتماعی

در این زمان بود که هشتگ شروع به حرکت کرد، و در نهایت تبدیل به نیروی بازاریابی رسانه های اجتماعی شد.

اکنون، بیایید درباره نحوه استفاده از هشتگ ها در هر پلت فرم رسانه های اجتماعی صحبت کنیم، با فیس بوک شروع می‌کنیم:

نحوه استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام

اگر به نظر می‌رسد که نقطه مهم در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی، استفاده از یک یا دو هشتگ است،

این مورد در اینستاگرام وجود ندارد. این احتمالا به همین دلیل است که بسیاری از پستهای اینستاگرام

دارای هشتگ های ظاهرا بی پایان هستند.

در اینجا چند نکته برای استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام وجود دارد:

  1. همیشه از هشتگ در اینستاگرام استفاده کنید. شما به طور متوسط ۱۲.۶ درصد بیشتر مخاطب جذب خواهید کرد.
  2. از نظر تعداد هشتگ در اینستاگرام، پست های با تعداد بیشتر هشتگ، مثلا ۱۱ هشتگ نسبت به پست های بدون هشتگ دارای جذب و اثر گذاری بیشتر هستند.
  3. در این مورد، هر چه بیشتر بهتر. بر طبق نظر سایت Hootsuite (یک سایت معتبر دیجیتال مارکتینگ خارجی)، شما می‌توانید تا ۳۰ هشتگ در اینستاگرام استفاده کنید.

 

نحوه استفاده از هشتگ مناسب در لینکدین

هشتگ ها در لینکدین همیشه ساپورت نمیشوند اما کاربرد انها در لینکدین تقریبا مشابه جاهای دیگر است.

شما می‌توانید به همان شیوه ای که در سایر پلتفرم های دیگر هشتگ ها را جستجو می‌کنید، در لینکدین نیز جستجو کنید. لینکدین از هشتگ ها برای نظارت بر آنچه که برای کاربران مهم است، استفاده می‌کند تا بتواند محتوای مناسبتری را برای آنها نشان دهد.

چگونگی استفاده از هشتگ در لینکدین

  1. برای به دست آوردن دید بیشتری در سایت ، هشتگها را به پروفایل کسب و کار خود اضافه کنید.
  2. اگر شما در پلتفرم وبلاگ نویسی لینکدین می‌نویسید، برخی از هشتگ های مربوطه را به قسمت مقالات خود اضافه کنید.
  3. از آنجا که این یک ویژگی جدید است، تحقیقات زیادی در مورد چگونگی استفاده از هشتگ ها در لینکدین وجود ندارد،
  4. بنابراین فقط از قانون ۱ و ۲ در حال حاضر استفاده کنید. که باید بدون نشان دادن شما به عنوان هرزنامه ظاهر شود.
  5. اگر تغییراتی رخ دهد و یا به سطح جدید از تحقیات برسیم، ما شما را در این مورد به روز نگه می‌داریم.

نکات بیشتر در استفاده از هشتگ برای بازاریابی رسانه های اجتماعی

نظر مگ هادسون، درباره استفاده از هشتگ مناسب در شبکه های اجتماعی:

“یک ایده کوتاه و بیاد ماندنی که مشتریان بتوانند در پست های خودشان درباره شما از آن استفاده کنند را بیایید

بنابراین وقتی که شما هشتگ مربوطه را جستجو می‌کنید، شما همه محتواهای تولید شده کاربران را خواهید داشت.”

ابزار جستجو و تحقیق درباره هشتگ

مطمئن نیستید که هشتگ مناسب شما چه چیزی را باید بیان کنند؟ در اینجا چند ابزار برای شروع کار و کمک به شما نام برده می‌شود:

من وقتی می‌خواستم حساب توییتر خود را مدیریت کنم از Ritetag برای پیدا کردن هشتگ های با نرخ بالای ارتباطات و تاثیرگذای استفاده می‌کردم.

من این مورد را قبلا بیان کردم، اما از آنجایی که ممکن است کل مطلب را نخوانده باشید دوباره آن را یادآوری می‌کنم

که Twitonomy یک منبع عالی برای پیدا کردن تجزیه و تحلیل برای روند هشتگ ها است.

این یک ابزار دیگر است که به شما کمک می‌کند تا هشتگ های مناسب توییتر را پیدا کنید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ تیمورا پیشرو در امر آموزش های بازاریابی دیجیتال از شما علاقه مندان برای ثبت نام در

کلاس های آموزش دیجیتال مارکتینگ دعوت به عمل می آورد. بر ای کسب اطلاعات بیشتر  و ثبت نام در یکی از معتبرترین کلاس های دیجیتال مارکتینگ کلیک کنید.

 

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *