بازاریابی محتوا

24 آبان, 1399, 0نظر

چک لیست بازاریابی محتوا در سال 2021

بازاریابی محتوا به نظر خیلی درست میاد؛ اکثر بازاریابی ها اکنون دیجیتال است و بازاریابی دیجیتال بدون محتوای عالی به درستی کار نمی کند. و هر مدیر بازاریابی روی زمین اگر می خواهد رشد کند ، باید بر روی توسعه تیم بازاریابی محتوا تیم خود تمرکز کند.

با همه گیر شدن بیماری کرونا همه گیر در کل دنیا ، احتمالاً وقایع حضوری تا پایان سال 2021 برنخواهند گشت و این خوش بینانه است. حتی اگر یک واکسن در نیمه اول سال در مقیاس گسترده تولید شود ، مدتی طول می کشد تا بتوانیم دوباره با خیال راحت مراکز  مختلف را بازگشایی کنیم.

رویدادهای حضوری به طور متوسط ​​بیش از 20 درصد از بودجه های بازاریابی B2B و بیش از 50 درصد از بودجه بازاریابی را در بسیاری از سازمان ها تشکیل می دهند. رهبران بازاریابی هوشمند قصد دارند این بودجه را به محتوا تغییر دهند. طبق نظر سنجی در  LinkedIn ،78 درصد از رهبران بازاریابان قصد دارند سرمایه گذاری خود را در زمینه بازاریابی محتوا افزایش دهند.

در نتیجه محتوای برندها بهتر خواهد شد. و همه برای برجسته شدن باید محتوای خود را بالا ببرند.

باهوش ترین ها بودجه رسانه ای خود را ارزیابی مجدد می کنند و برخی از هزینه های خود را در محتوا سرمایه گذاری می کنند تا در کل کارایی خود را افزایش دهند. به هر حال ، محتوای عالی هزینه هر کلیک (CPC) و هزینه سرب (CPL) شما را کاهش می دهد و باعث افزایش آگاهی ، اعتماد و علاقه به برند شما می شود.

اولین جایی برای شروع بازاریابی محتوا ؟

نمایش دادن:

همانطور که برندها  در خبرنامه های  خود بارها فاش کرده است ، بسیاری از کمپین های نمایشی در محیط های نامناسب برند – احاطه شده توسط تعصب و اطلاعات غلط – قرار دارند و به سادگی کار نمی کنند. به عنوان مثال ، Headphones.com اخیراً هزینه نمایشگر خود را از 1200 دلار به 40 دلار در روز کاهش داده و افت عملکردی نداشته است .

از امروز ، هر مدیر بازاریابی باید این چک لیست را در ذهن خود داشته باشد.

  1. استراتژی بازاریابی محتوا

آیا شما یکی از این چک لیست ها را دارید و آیا همه هفت مولفه اصلی را دارد ؟ آیا شما از نوع محتوایی که مخاطب شما می خواهد ، می فهمید و آیا برای مخاطب خود محتوای با ارزش تولید میکنید؟ آیا شما محتوا  را که در آن مورد مورد توجه برند شما و مخاطبان شما از هم پوشانی وجود دارد ، شناسایی کرده اید؟

 

بازاریابی محتوا

 

  1. استعداد خلاق

آیا شما استعداد خلاق مناسبی در اختیار دارید که محتوایی درست جلوه دهید؟ آیا می توانید از پست های وبلاگ فراتر رفته و برای کانال ها و قالب هایی که مخاطبان شما بیشترین اشتیاق را دارند ایجاد کنید؟ و اگر پاسخ منفی است ، چگونه سریع مقیاس می گیرید؟ آیا شما یک تیم داخلی می سازید یا به نسل جدید بازاریاب محتوا که با استعداد خلاق بالاترین سطح مقیاس دارند برای پیوستن به حداکثر انعطاف پذیری خلاق و بودجه خود می پیوندید؟

  1. مدل ROI

اگر نتوانید نشان دهید که چگونه سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا شما درآمدزایی دارد ، برای به دست آوردن بودجه کافی تلاش خواهید کرد. آیا شما مدل ROI در کار دارید؟ در غیر این صورت ، این مقاله  به شما کمک می کنند

  1. فناوری

آیا فن آوری درستی برای توانمند سازی تیم محتوای خود در انجام بهترین کار خود دارید؟ برای اینکه بینش محتوایی مورد نیاز آنها را بدست آورید ، روند تولید آنها را ساده کنید ، آنچه را که موثر است و چه چیزی را نمی سنجید و بهبود آن را در هر دور انتشار آسان می کنید؟

مدیران بازاریابی محتوا که تیم محتوای خود را توسعه می دهند ، کسانی هستند که سال آینده و فراتر از آن رشد می کنند و زنده می مانند. آنها هدایایی را تولید می کنند که از قبل قولش را داده اند و کاملاً خریداری شده اند. آنها بر جستجو مسلط می شوند و با گذشت زمان بازدهی مرکب را ارائه می دهند.

آنها بازاریابی محتوا را انجام می دهند که در واقع ارزشمند است و به آنها پاداش می دهند.

آیا در مورد این مقاله یا به طور کلی سئوی محتوا وب سایت سوالاتی دارید؟ برای کمک بیشتر یا مشاوره در این زمینه با کارشناسان دیجیتال مارکتینگ تیمورا تماس بگیرید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *