25 شهریور, 1399, 0نظر

ویژگی های جذاب بیزنس اکانت اینستاگرام (About this account)

ویژگی بیزنس اکانت (About this account) اینستاگرام یک مزیت بازاریاب است

  بازاریابان شبکه های اجتماعی از شنیدن اینکه ویژگی آینده اینستاگرام با هدف بهبود شفافیت ، “بیزنس اکانت  اینستاگرام” ، به شما این امکان را می دهد تا تمام تبلیغات فعلی در هر حساب اینستاگرام را مشاهده کنید ، بسیار هیجان زده خواهند شد. اینستاگرام در به روزرسانی اخیر Info و Ads فیس بوک را نشانه گرفته است و این می تواند

به معنای یک مزیت بازاریابی برای افرادی باشد که تصمیم می گیرند از آن استفاده کنند. در اینجا خلاصه ای از ویژگی “درباره این حساب” اینستاگرام و نحوه استفاده از آن برای مزیت رقابتی خود آورده شده است.

 

ویژگی “بیزنس اکانت اینستاگرام چیست؟

این ویژگی به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری در مورد یک حساب مشاهده کنید:

  • تاریخ ایجاد  حساب کاربری
  • کشور
  • چه زمانی نام تغییر کرده است
  • دنبال کنندگان مشترک
  • تبلیغات در حال اجرا

آنچه این ویژگی جدید را برای تبلیغ دهندگان ارزشمند می کند این است که می توانید از آن برای مشاهده همه تبلیغات در حال اجرا در یک حساب خاص استفاده کنید.

 

در پستی که هفته گذشته در وبلاگ اینستاگرام منتشر شد ، مایک کریگر اعلام کرد که اینستاگرام ابزارهای جدیدی را برای “کمک به حفظ امنیت اینستاگرام” منتشر خواهد کرد.

 

کریگر می نویسد: “در هفته های آینده ، شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد حساب های اینستاگرام مشاهده کنید که مخاطبان زیادی را به خود جلب می کنند تا بتوانید صحت حساب را ارزیابی کنید.”

 

“برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک حساب ، به نمایه آنها بروید ، روی منوی tap ضربه بزنید و سپس” About this account “را انتخاب کنید.”

 

بیزنس اکانت اینستاگرام

شما تاریخ پیوستن حساب به اینستاگرام ، کشوری که حساب در آن واقع شده است ، حساب هایی با دنبال کنندگان مشترک ،

هرگونه تغییر نام کاربری در سال گذشته و هرگونه تبلیغاتی که این حساب در حال اجرا دارد را مشاهده خواهید کرد.

 

خواندن این مقاله را یه شما پیشنهاد میکنیم: جدیدترین ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2020


چگونه می توان از این حساب برای مزیت بازاریابی خود استفاده کرد

دقیقاً مانند ویژگی Info و Ads فیس بوک که در ماه جولای منتشر شد ، این شفافیت برای تبلیغ کنندگان یک برکت است.

چرا؟

زیرا برای اولین بار می توانید تمام تبلیغاتی را که رقبای شما در حال حاضر دارند مشاهده کنید. این بدان معنی است که شما می توانید رقابت خود را آنالیز کنید .

بازاریابان باهوش اینستاگرام می دانند که رقابت برای 1 میلیارد کاربر فعال (و در حال رشد) این پلتفرم در حال گرم شدن است

و هر مزیت رقابتی که توسط ابزارهای این پلتفرم ارائه شود ارزش استفاده از آن را دارد.

احتمالاً مشاهده همه تبلیغات رقیب شما  پیامدهای زیادی دارد  – و این ممکن است

به تبلیغ کنندگان کمک کند تا خلاقیت رقبای خود را بهتر بررسی کنند .

درک اینکه رقبای شما چگونه مخاطب را جذب می کنند ، نه تنها می تواند به تولید ایده های جدید کمک کند ،

بلکه می تواند به شما کمک کند تا شکاف های موجود در محتوای خود را شناسایی کنید.

 

 

اینستاگرام به گسترش بستر خود ادامه می دهد

با بیش از یک میلیارد کاربر ، تعداد کاربران در حال رشد اینستاگرام تنها توسط فیس بوک قابل رقابت است ، که اینستاگرام را در سال 2012 با قیمت 1 میلیارد دلار خریداری کرد.

مجموعه تیمورا متشکل از کارشناسان خبره دیجیتال می باشد و به صورت حرفه ای و به روز بر روی مبحث دیجیتال مارکتینگ و تحقیق و توسعه آن پیشرو می باشد.

منبع :https://tinuiti.com

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *